Audyt Usability

Audyt usability strony www pozwala na weryfikację czy strona bądź portal jest przyjazna i czytelna dla odbiorców. Dzięki przeprowadzanym badaniom strony, mają Państwo możliwość sprawdzenia jakie elementy przyciągają największą uwagę klientów, a które z nich są mylące i nieużyteczne. Optymalizacja strony pod względem usability pozwala podnieść poziom konwersji od kilkunastu do nawet kilkuset procent!

Wykonany przez nas audyt strony www dostarczany jest klientom w formie raportu elektronicznego – zawierającego w zależności od objętości badanej strony – od 10 do nawet kilkuset stron analizy, wniosków i wskazówek optymalizacji strony.

Przedmiotem prowadzonych badań nad stroną są między innymi takie elementy jak:

  • czytelność strony,
  • spójność kolorystyczna i identyfikacja marki,
  • nawigacja – łatwość i instynktowność poruszania się po witrynie,
  • zapamiętywalność – optymalizacja świadomości marki,
  • ślepe uliczki – sprawdzenie pod kątem błędów i braków nawigacji i treści,
  • satysfakcja – określenie stopnia trudności i efektywności w obsłudze strony.

Badaniom podlega zarówno grafika jak i treść strony, a także jej najważniejsze funkcje m.in.:

  • formularze,
  • elementy call to action (banery, buttony, grafiki, hasła)
  • menu nawigacyjne,
  • czytelność tekstów,
  • wyszukiwarki treści/produktów
  • opisy i architekturę informacji
  • obszary widoczności na stronie – test rozdzielczości

Przeprowadzając badania nad usability strony wykorzystujemy najlepsze metody i narzędzia, takie jak np.

  • heatmap – mapa ciepła (skrytp weryfikujący miejsca kliknięć)
  • scrollmap – weryfikacja które obszary strony użytkownicy oglądają najczęściej
  • dane analityczne – m.in. wejścia z poszczególnych wyszukiwarek, urządzeń mobilnych, lokalizacji geograficznej, czasu itp,
  • wiedza i doświadczenie.

 Skontaktuj się z nami dobierzemy najlepszą ofertę cenową dla Twojej strony.

Kontakt
+48 602 61 33 90
Do góry