Blog
Świątynia słowa
Blog
Świątynia słowa
Zaledwie miesiąc od ogłoszenia dużej restrukturyzacji firmy Google, w postaci utworzenia nowej firmy-matki o nazwie Alphabet oraz zmian kadrowych, Google odsłania również nowe logo!
Nowe logo zachowało dotychczasowe kolory, zmienił się jednak krój czcionki. Z dotychczasowej czcionki typu sans-serif cechującej się literami z dodatkowymi zdobieniami w postaci kresek na zakończeniach znaków, na bardziej prostszy i nowoczesny krój. Kolory również zostały zmiękczone dzięki czemu logo zyskało na lekkości.
Jest to jedna z większych zmian logo od 1999 roku do tej pory modyfikacje polegały jedynie na mało widocznych szczegółach. Ewolucje wyszukiwarki Google świetnie obrazuje video:
To właśnie mobilność jest głównym elementem rozwoju produktów Google, a nowy prostszy krój czcionki będzie lepiej skalowany na ekranach o mniejszych rozmiarach.
Nowy krój czcionki zaczął pojawiać się także w ikonach produktów jakie oferuje nam firma Google. Na uwagę zasługuje całkiem nowe logo usługi Google+, oraz favicona strony wyszukiwarki.