Wpływ przekierowania 301 na pozycję domeny

Przekierowanie 301 to technika wykorzystywana podczas zmiany adresu URL strony lub podstrony, polegająca na poinformowaniu przeglądarki WWW, że witryna którą próbuje otworzyć znajduje się pod innym adresem oraz automatycznie przekierowuje do nowego adresu. Wyróżniamy kilka rodzajów przekierowań – przekierowanie permanentne (301), tymczasowe (302), przekierowanie w formularzach (303) itd. 301 stosuje się wtedy, gdy chcemy, aby zawartość dotychczasowego adresu URL została

Co zrobić, żeby strona była wyżej w wynikach wyszukania?
Co zrobić, żeby strona była wyżej w wynikach wyszukania?

„Moja strona nie pojawia się/jest daleko w wynikach wyszukania, chcę to zmienić!” – to częsty problem z jakim zwracają się do nas klienci. Co w takiej sytuacji można zrobić? Jako agencja SEO rozwiązujemy tego typu problemy oferując skuteczne pozycjonowanie w atrakcyjnych cenach (sprawdź nasz cennik pozycjonowania). Jednak również sami możemy pomóc swojej stronie poprawić pozycję w wyszukiwarce – jak to

6 zasad jak tworzyć bloga który pomoże pozycjonować stronę
6 zasad jak tworzyć bloga który pomoże pozycjonować stronę

Powszechnie wiadomo, że posiadanie bloga na stronie firmowej to bardzo dobry kanał przekazu treści marketingowych i dotarcia do nowych klientów. Publikowanie mediów czy też prowadzenie działań content marketingowych sprzyjają promocji i większej rozpoznawalności marki w Internecie, budują istotny czynnik SEO jakim jest site (ilość podstron witryny), rozszerzają krąg słów kluczowych użytych na stronie, a także podnoszą widoczność na tzw. długi

Google odsłania nowe logo!
Google odsłania nowe logo!

Zaledwie miesiąc od ogłoszenia dużej restrukturyzacji firmy Google, w postaci utworzenia nowej firmy-matki o nazwie Alphabet oraz zmian kadrowych, Google odsłania również nowe logo! Nowe logo zachowało dotychczasowe kolory, zmienił się jednak krój czcionki. Z dotychczasowej czcionki typu sans-serif cechującej się literami z dodatkowymi zdobieniami w postaci kresek na zakończeniach znaków, na bardziej prostszy i nowoczesny krój. Kolory również zostały

Pozycjonowanie z Kartą Dużej Rodziny!
Pozycjonowanie z Kartą Dużej Rodziny!

Vpozycja.pl Agencja SEO/SEM partnerem akcji „Karta Dużej Rodziny”! Przypominamy, że nasza oferta kierowana jest do firm, ale również instytucji, zrzeszeń, fundacji i organizacji np. rodzinnych – dla których pozycjonowanie i marketing internetowy mogą okazać bardzo skuteczną formą promocji. Z Kartą Dużej Rodziny otrzymasz od nas 10% rabatu (od naszego oficjalnego cennika) na usługę pozycjonowania strony www. Serdecznie zapraszamy!

17 czerwiec 2015 – kolejna aktualizacja algorytmu Google?
17 czerwiec 2015 – kolejna aktualizacja algorytmu Google?

W dniu dzisiejszym można było zaobserwować duży skok w wynikach wyszukania – prawdopodobnie ma to związek z kolejną aktualizacją algorytmu wyszukiwarki Google. Gigant z Mountain View nie ma w zwyczaju informować o wprowadzeniu zmian, a także tego jakich czynników aktualizacja dotyczy. Zazwyczaj potwierdzenie aktualizacji odbywa się już po jej wprowadzeniu, co jednak również nie jest regułą. Bardzo wysoki skok wskaźnika

Pozycjonowanie lokalne – sposób na skuteczne dotarcie do klienta.
Pozycjonowanie lokalne – sposób na skuteczne dotarcie do klienta.

Prowadząc firmę, która działa lokalnie (w obrębie miasta) lub regionalnie (w obrębie np. województwa), ważne jest, by dać się znaleźć w Internecie. Niemal połowa z wszystkich wyszukań to zapytania lokalne, czyli takie które wskazują konkretne miasto bądź region. Widząc tendencję w wyszukaniach Google dostosowuje również algorytm swojej wyszukiwarki, aby prezentować bardziej dokładne wyniki regionalne. Na szczęście małe i średnie firmy

Content Marketing w służbie SEO
Content Marketing w służbie SEO

Content marketing czyli tzw. marketing treści to strategia polegająca na docieraniu do klientów za pomocą przydatnego i merytorycznego contentu publikowanego w Internecie. Systematyczne budowanie bazy wiedzy na ściśle określony temat skutkuje mocnym wzrostem zainteresowania i popularności, a co za tym idzie zwiększeniem sprzedaży. Nie od dziś wiadomo, że zawartość strony ma wysoki wpływ na widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jak zatem tworzyć dobry Content Marketing który wpłynie na pozycje naszej strony?

Historia aktualizacji algorytmu w 2014 r.
Historia aktualizacji algorytmu w 2014 r.

Rok 2014 przyniósł kilka znaczących zmian algorytmu wyszukiwarki Google. Cześć z nich dotknęła tylko niewielkiego procenta stron internetowych, ale były tez takie które spowodowały spore zamieszanie w SERPach. Jeżeli pozycje Twojej strony „oberwały” w 2014 roku, to w tym artykule dowiesz się jak zdiagnozować rodzaj aktualizacji algorytmu która spowodowała spadki oraz jakie czynniki miały na to wpływ.

Pozycjonowanie – pytania i odpowiedzi
Pozycjonowanie – pytania i odpowiedzi

Co to jest pozycjonowanie i na czym polega?

Kontakt
+48 602 61 33 90
Do góry